Praleisti valdymą.
Pirmas

Kas yra Page rank ir kam jis naudojamas?

Kas yra PageRank ?

PageRank yra Google naudojamas sąlyginis svetainių reitingas, apibūdinantis svetainių kokybę ir svarbą internete. Jis gali būti nuo 0 iki 10.

Check Page Rank of any web site pages instantly:


This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

PageRank apskaičiavimo pagrindas yra „atgalinės nuorodos“ (angl. „backlinks“) – kitose svetainėse esančios nuorodos į jūsų svetainę. Google nuomone, kuo daugiau svetainė sulaukia atgalinių nuorodų, tuo tikriausiai ji yra geresnė/populiaresnė/naudingesnė. Be to, svarbu ir tai, kokiose svetainėse yra nuorodos į jūsų svetainę. Kuo aukštesnis nukreipiančios svetainės reitingas, tuo nuorodos vertė didesnė.

PageRank yra vienas iš daugelio faktorių, lemiančių puslapio poziciją Google paieškos rezultatuose. Pastaruoju metu PageRank šiuo aspektu nebėra laikomas tokiu svarbiu rodikliu kaip anksčiau. Manoma, kad šiuo metu Pagerank įtaka pozicijai paieškos rezultatuose yra gana nedidelė. Tačiau jis ir toliau yra aktualus kaip svetainės reputacijos įvertinimas.

Vidutinis svetainės PageRank yra 3-4 – jam pasiekti pakanka gana nedaug atgalinių nuorodų, todėl tai yra prieinama daugeliui svetainių. PageRank nuo 5 ir aukščiau yra suteikiamas žymiai mažesniam skaičiui svetainių, ir tai kai kada leidžia daryti tam tikras išvadas apie tokių svetainių vertę (arba savireklamos pastangas).

PageRank reikšmė nuolat keičiasi, tačiau viešai atnaujinama tam tikru intervalu - kas 3-4 mėnesius (tiksli atnaujinimo data iš anksto neskelbiama).
Alexa reitingas (Alexa Rank) apibūdina svetainės lankomumą. Kuo mažesnis reitingas, tuo didesnis svetainės lankomumas. Paprastai laikoma, kad svetainė, kurios Alexa reitingas yra mažesnis nei 100.000, turi didelį lankomumą.

Alexa reitingas nėra tikslus lankomumo įvertinimo rodiklis (skaičiuojami tik kai kurie lankytojai, naudojantys tam tikras naršykles), tačiau yra gana patikimas lyginant svetainių lankomumą.

Technologijos apžvalga

Kompanija „Google“ stengiasi sukurti „tobulą paieškos sistemą“, - pasak vieno iš jos įkūrėjų Larry‘io Page‘o, - „kuri tiksliai suprastų, ką jūs turite galvoje ir pateiktų jums pageidaujamus rezultatus“. Todėl „Google“ nepaliaudama siekė naujovių ir nesitaikstė su esamų paieškos modelių apribojimais. Dėl to „Google“ sukūrė savo asmeninę pateikimo infrastruktūrą ir pažangią

„PageRank™“ technologiją, pakeitusią principą, kuriuo atliekamos paieškos.

„Google“ kūrėjai iš pat pradžių suprato, kad norint greičiausiu įmanomu būdu teikti tiksliausius paieškos rezultatus reikalinga naujoviška serverio sąranka. Tuo tarpu kai daugelyje paieškos sistemų buvo naudojami keli dideli serveriai, kurie neretai sulėtėdavo esant didelėms apkrovoms, „Google“ ėmė naudoti susietus asmeninius kompiuterius, padedančius greitai surasti pageidaujamas užklausas. Ši naujovė pasiteisino ir pasižymėjo greitesniais atsakymais, lengviau keičiama apimtimi ir mažesnėmis eksploatavimo išlaidomis. Šį sumanymą ėmė kopijuoti kiti, tuo tarpu „Google“ ir toliau tobulino savo galutinę technologiją, siekdama padaryti ją dar efektyvesnę.

„Google“ paieškos technologijos programinė įranga tuo pačiu metu atlieka seriją skaičiavimų, kuriems atlikti tereikia mažiau nei sekundės. Tradicinėms paieškos sistemoms didelę įtaką daro tai, kaip dažnai tam tikras žodis pasirodo tinklalapyje. „Google“ naudoja „PageRank™“ ir ištiria visą susijusią svetainės nuorodų struktūrą, prieš nustatydama, kurie puslapiai tinkamiausi. Tada atliekama hiperteksto atitikimo analizė ir nustatoma, kurie puslapiai tinka konkrečiai atliekamai paieškai. Dėl bendro reikšmingumo ir tinkamumo konkrečiai paieškai tinkamiausius ir patikimiausius paieškos rezultatus „Google“ gali rodyti pirmus.

*

„PageRank“ (puslapių reitingavimo) technologija: „PageRank“ atlieka objektyvų tinklalapių reikšmingumo tyrimą išspręsdama lygtį, kurią sudaro per 500 milijonų kintamųjų ir 2 milijardai terminų. Užuot skaičiavusi tiesiogines nuorodas, „PageRank“ sistema nuorodą iš puslapio A į puslapį B supranta kaip puslapio A balsavimą puslapio B atžvilgiu. Tada „PageRank“ įvertina puslapio reikšmingumą pagal jo gaunamų balsų skaičių.

Taip pat „PageRank“ atsižvelgia į kiekvieno „balsuojančio“ puslapio tinkamumą, kadangi kai kurių puslapių balsai laikomi vertingesniais, suteikiančiais didesnę vertę susietam puslapiui. Svarbūs puslapiai gauna aukštesnį „PageRank“ sistemos reitingą ir yra rodomi paieškos rezultatų viršuje. „Google“ technologijoje naudojamas kolektyvinis interneto intelektas, nustatant puslapio reikšmingumą. Rezultatais žmonės nemanipuliuoja, todėl naudotojai ir pasitiki „Google“ kaip objektyvios informacijos šaltiniu, nesuterštu nupirktomis rezultatų pozicijomis.
*

Hiperteksto atitikimo analizė:„Google“ paieškos sistema analizuoja dar ir puslapio turinį. Bet, užuot paprasčiausiai nuskaitydama puslapio tekstą (kuriuo svetainės leidėjai gali būti manipuliuoti naudodami meta žymeles), „Google“ technologija analizuoja visą puslapio turinį, įvairius jo šriftų, poskyrių veiksnius ir tikslią kiekvieno žodžio vietą. Taip pat „Google“ išanalizuoja gretimų puslapių turinį, siekdama užtikrinti, kad pateikti rezultatai būtų tinkamiausi ir maksimaliai atitiktų naudotojo užklausą.

„Google“ naujovės neapsiriboja stalinių kompiuterių sritimi. Siekdama pateikti savo tikslią ir greitą paieškos technologiją vartotojams, besijungiantiems prie interneto per nešiojamas priemones, „Google“ kompanija pirmoji pristatė savo belaidę paieškos technologiją, skirtą tikruoju laiku paversti HTML į formatus, skirtus naudoti su WAP, „i-mode“, J-SKY ir „EZWeb“. Šiuo metu „Google“ savo belaides technologijas teikia įvairiems belaidžio ryšio rinkos lyderiams, įskaitant „AT & T Wireless“, „Sprint PCS“, „Nextel“, „Palm“, „Handspring“, „Vodafone“ ir kitus.


Saltinis: http://www.google.com

Rekomenduojame paskaityti:

Youniverse world 3D
Drąsiaus Kedžio filmuota medžiaga
3 būdai uždirbti pinigus internete
Kaip padidinti uždarbį iš Google AdSense
Atgalinės nuorodos
Kaip padidinti lankomumą iš paieškos sistemų ?
Kaip ir kur ieškoti reklamos užsakovo ?
Kaip uždirbti iš blogo ?
Obama | Rasiniai nesutarimai Amerikoje
Felipe Massa | Vengrija|Felipe Massa accident Hungary

Amway
Lengvi pinigai internete
Kaip padidinti google reklamos efektyvumą | Brangakmeniai, Deimantai
Kokie dažniausiai naudojami raktiniai žodžiai
B. Obamos vizitas Rusijoje
Michal Jackson - Apsukrių verslininkų aukso veršis
Kas yra Page rank ir kam jis naudojamas?
Liepos 6 - oji. Lietuvos valstybės šventė

Metų frazė
Lievas bajeris
Ar įmanoma uždirbti internete II dalis
Ar įmanoma uždirbti internete ?
Prezidento veto prieš cenzūra
Kas yra tinklaraštis ?

Pasitikrinti pagerank

O cia galite pasitikrinti savo puslapio PageRank:

Check Page Rank of any web site pages instantly:


This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service




Dažniausiai užduodami klausimai apie Google PageRank

1. Kaip dažnai Google atnaujina PageRank?
Googles vorai reguliariai aplanko jūsų puslapį, kaip dažnai oficialiai neskelbiama. Spėjama kad Google reitingu lentele yra kur kas platesne nei nuo 0 iki 10, bet rezultatus skelbia (oficialiai) atnaujina maždaug kas 3 mėnesius.

2. Kodėl tikrinant puslapio PageRank jis rodomas skirtingas skirtingiems asmenims ?
Toks ezultatas mažai tikėtinas arba skirtingi žmonės turi tikrinti to pačio puslapio PAgeRank iš skirtingų vietų (valstybių). Google turi daug duomenų centrų išdėstytų skirtingose geografinėse vietose, todėl užtrunka laiko kol visi duomenų centrai būna atnaujinti po Google PageRank atnaujinimo.

3. Atnaujinus tinklapį kaip greitai Google robotai aplankys mano tinklapį ?

Google obotų apsilankymo dažnumas priklauso nuo puslapio PageRank, puslapio svarbumo, puslapio naujumo. T.y. Jei jusu PageRank didelis bet ilga laika jūsų puslapis bus neatnaujinamas tikėtina kad Google vorai pas jus lankysis vis rėčiau.
Rekomenduojama puslapi atnaujinti ne rėčiau kaip karta į dieną.

4. Kaip galiu padidinti puslapio PageRank ?

Turite turėti nuorodų kituose svetainėse i savo tinklapį. PageRank yra skaičiuojamas pagal nuorodų skaičių skirtinguose puslapiuose (taip pat svarbus yra tų puslapių PageRank kuriuose patalpinta Jūsų nuoroda).

Vienas iš būdu parašyti čia komentarą. Rašant komentarą yra laukelis kur galite įrašyti savo puslapio adresą.

Komentaras turi būti ne SPAMAS t.y. atitikti temą, kitaip jis bus ištrintas moderatoriaus.

google botai

kiek girdejau apsilankymas pagreiteja per google webmaster tools submitinus sitemap.xml'a

PageRank ir Alexa reitingų skirtumai

Alexa reitingas (Alexa Rank, AR) - svetainės lankomumo rodiklis. Mažesnis Alexa reitingas reiškia didesnį svetainės lankomumą. Pradeda maždaug nuo 10 000 000 ir kuo daugiau lanko, tuo žemesnis (geresnis) bus

PageRank ir Alexa reitingų skirtumai

Kaip atnaujinti alexa reitinga ?
Dažnai užduodamas klausimas, bet kas tai yra ? Štai ka rašo vikipedija apie svetainių reitingus:

"Google PageRank – Google paieškos kriterijus, kuris nurodo kiekvieno individualaus puslapio populiarumą skalėje nuo 1 iki 10. Google reguliariai atnaujina PageRank, tačiau viešai rezultatus skelbia maždaug kas 3 mėnesius.
Kartais Google rodo skirtingus PageRank rezultatus skirtingiems asmenims. Taip yra todėl, kad Google turi daug duomenų centrų išdėstytų skirtingose geografinėse vietose, todėl praeina laiko, kol visi duomenų centrai būna atnaujinti po Google PageRank atnaujinimo.
Tinklalapių indeksavimo dažnumas priklauso nuo puslapio svarbumo ir naujumo, taip pat PageRank yra svarbus kriterijus, kad Google paieškos vorai sugrįžtų į puslapį. Kuo didesnis puslapio PageRank, tuo dažniau Google peržiūri tinklapį dėl atnaujinimų.

Alexa reitingas (Alexa Rank) apibūdina svetainės lankomumą. Kuo mažesnis reitingas, tuo didesnis svetainės lankomumas. Paprastai laikoma, kad svetainė, kurios Alexa reitingas yra mažesnis nei 100.000, turi didelį lankomumą. Alexa reitingas nėra tikslus lankomumo įvertinimo rodiklis (skaičiuojami tik kai kurie lankytojai, naudojantys tam tikras naršykles), tačiau yra gana patikimas lyginant svetainių lankomumą. "

Domenu registracija